ePayments

Volg onderstaande stappen nauwkeurig:

  1. Vul het aanvraagformulier in, Portima bezorgt dit formulier aan Unifiedpost en activeert de specifieke Brio-module voor de gevraagde aansluitingsnummers.
     
  2. Unifiedpost bezorgt je per mail het contract dat je elektronisch kan ondertekenen.
     
  3. Na ondertekening stuurt Unifiedpost je per e-mail een link naar een KYC-formulier (Know Your Customer). Hier geef je Unifiedpost de nodige praktische informatie zoals: het rekeningnummer waarop je de betaalde premies wil ontvangen, je contactpersoon, je ondernemingsnummer enz.
     
  4. Pas je vervaldagberichten aan. De QR-code en de betaalknop zijn variabelen die je in de tekst toevoegt. Wens je onze hulp om deze aanpassingen te maken, neem dan contact op met ons Brokers Contact Center.
    Let op: dit moet ingepland worden langs onze kant. Hou rekening met wat verwerkingstijd. 
    Wil je zelf de aanpassing maken? Bekijk onze tutorial hier voor meer uitleg over hoe je dit doet.
     
  5. Unifiedpost bezorgt je per mail een unieke token die je in Brio ingeeft. Opgelet, deze token is uniek per aansluitingsnummer! 
    ​​​​​Meer uitleg over het initialiseren van de ePayment module in Brio vind je hier.
    Belangrijk: je mag de token in Brio pas activeren wanneer je vervaldagberichten aangepast zijn.